Ustawienia plików cookie

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są wysyłane i zapisywane w przeglądarce podczas odwiedzania witryny Restu za pomocą tych witryn lub witryn partnerskich zapisywane są w Twojej przeglądarce.

Uzyskaj odpowiedź na swoje pytania

Jak znaleźć te najlepsze restauracje w okolicy już wiesz. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.

Ogólne

Czym jest Restu.pl?

Restu.pl jest gastronomicznym przewodnikiem oraz rezerwacyjnym portalem, który usadził ponad 5 000 000 gości. Do wielu restauracji w Polsce już nie będziesz musiał/a dzwonić. Rezerwację dokonamy za Ciebie. Znajdziesz miejsca idealne na kolację, firmowy obiad, lub piątkowy wieczór. Bez względu na ilość osób, pomożemy Ci z rezrwacją.

Jak działa Restu.pl?

Restu.pl jest gastronomicznym przewodnikiem, który współpracuje z wieloma restauracjami, w których możesz dokonać rezerwacji jednym kliknięciem na stronie lub w aplikacji. Resztą zajmiemy się my.

Rezerwacja

Ile kosztuje rezerwacja?

Za rezerwację nie płacisz nic, jest za darmo.

Moja rezerwacja i dane osobowe nie wyświetlają się

Jesli masz problem z wyświetlaniem rezerwacji, musisz sprawdzic na jaki adres była złożoa. Rezerwacja będzie widoczna tylko na adresie, przez który jestes zalogowana/ny w aplikacji Restu. Jesli logowanie nastapilo przez FB sprawdz czy FB i Restu sa rejestrowane na ten sam email.

Dlaczego potwierdzenie do 10 minut?

10 minut ustaliliśmy jako wystarczający czas na sprawdzenie Twojej rezerwacji, w czasie którego skontaktujemy się z restauracją i sprawdzimy dostępność. Następnie e-mailem rezerwację potwierdzimy. Rezerwacje utworzone pomiędzy 11:00 a 21:00 potwierdzimy do 10 minut, pozostałe zostaną potwierdzone drugiego dnia po 10:00.

Dlaczego u niektórych restauracji rezerwacja jest potwierdzona do 10 minut a gdzie indziej potwierdzenie otrzymam natychmiast lub po 10 minutach?

W restauracji, w której korzystają  z Elektronicznej Rezerwacyjnej Księgi i mają wystarczającą ilość miejsc, Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona natychmiast po kliknięciu na “REZERWUJ”. W przypadku jeśli restauracja jest częściowo zajęta, ilość miejsc musi zostać sprawdzona i dlatego trwa to 10 lub więcej minut, w zależności od czasowych możliwości restauracji.

Ocena

W jaki sposób mogę ocenić restaurację?

Restaurację możesz ocenić po wcześniejszej rezerwacji przez Restu.cz na liście rezerwacji w profilu użytkownika lub za pomocą linku, który znajdziesz w mailu. Restaurację możesz ocenić również bez rezerwacji, bezpośrednio w szczegółach restauracji. Aby utworzyć recenzję bez rezerwacji należy być zalogowanym. Dziennie możesz dodać maksymalnie 5 recenzji.

Czym jest sprawdzona recenzja?

Wszelkie oceny związane z dokonaną rezerwacją online. W przypadku tych ocen jesteśmy pewni, że są one napisane na podstawie realnej wizyty.

Punkty i kupony

W jaki sposób wymienię punkty za kupon?

Kupon uzyskasz na swoim profilu Restu w sekcji punkty oraz kupony, tam również znajdziesz swoja aktualną liczbę punktów. Przyciskiem „kup kupon“, wygenerujesz kupon. Kupon na kolacje możesz wymienić na 300 punktów.

Jak i gdzie wykorzystać kupon Restu?

Kupon Restu możesz wykorzystać w wielu restauracjach i kawiarniach. Aby kupon wykorzystać należy dokonać rezerwacji w danej restauracji wymienionej na www.restu.pl/akceptuje-kupony oraz w ramach rezerwacji podać numer kuponu.

Inne

W jaki sposób dodam adres email do konta Restu?

W ustawieniach swjego konta możesz dodać alternatywny email, w sekcji Alternatywne adresy email. Email musi zostać potwierdzony. Jako email alternatywny możesz wybrać jedynie email, który jeszcze nie był zarejestrowany na Restu.pl.

W jaki spośób moge dodać restaurację?

Restauracji na Restu.pl sam nie możesz dodać, ale możesz nam wysłać typ na tip@restu.pl a my restaurację dodamy.