Ustawienie cookies

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są wysyłane i zapisywane w przeglądarce podczas odwiedzania witryny Restu za pomocą tych witryn lub witryn partnerskich zapisywane są w Twojej przeglądarce.

Uzyskaj odpowiedź na swoje pytania

Jak znaleźć te najlepsze restauracje w okolicy już wiesz. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.

Ogólne

Czym jest Restu.pl?

Restu.pl jest gastronomicznym przewodnikiem oraz rezerwacyjnym portalem, który usadził ponad 5 000 000 gości. Do wielu restauracji w Polsce już nie będziesz musiał/a dzwonić. Rezerwację dokonamy za Ciebie. Znajdziesz miejsca idealne na kolację, firmowy obiad, lub piątkowy wieczór. Bez względu na ilość osób, pomożemy Ci z rezrwacją.

Jak działa Restu.pl?

Restu.pl jest gastronomicznym przewodnikiem, który współpracuje z wieloma restauracjami, w których możesz dokonać rezerwacji jednym kliknięciem na stronie lub w aplikacji. Resztą zajmiemy się my.

Rezerwacja

Ile kosztuje rezerwacja?

Za rezerwację nie płacisz nic, jest za darmo.

Moja rezerwacja i dane osobowe nie wyświetlają się

Pokud chcete vidět své rezervace, musíte je vytvářet na email, pod kterým jste přihlášen/a. Je možné, že přihlášení do aplikace proběhlo přes Facebook, kde jste registrován/a přes jiný email. V případě, že chcete mít rezervace z obou emailů na jednom místě, stačí si v nastavení svého účtu zadat alternativní email.

Dlaczego potwierdzenie do 10 minut?

10 minut ustaliliśmy jako wystarczający czas na sprawdzenie Twojej rezerwacji, w czasie którego skontaktujemy się z restauracją i sprawdzimy dostępność. Następnie e-mailem rezerwację potwierdzimy. Rezerwacje utworzone pomiędzy 11:00 a 21:00 potwierdzimy do 10 minut, pozostałe zostaną potwierdzone drugiego dnia po 10:00.

Dlaczego u niektórych restauracji rezerwacja jest potwierdzona do 10 minut a gdzie indziej potwierdzenie otrzymam natychmiast lub po 10 minutach?

W restauracji, w której korzystają  z Elektronicznej Rezerwacyjnej Księgi i mają wystarczającą ilość miejsc, Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona natychmiast po kliknięciu na “REZERWUJ”. W przypadku jeśli restauracja jest częściowo zajęta, ilość miejsc musi zostać sprawdzona i dlatego trwa to 10 lub więcej minut, w zależności od czasowych możliwości restauracji.

Ocena

W jaki sposób mogę ocenić restaurację?

Restaurację możesz ocenić po wcześniejszej rezerwacji przez Restu.cz na liście rezerwacji w profilu użytkownika lub za pomocą linku, który znajdziesz w mailu. Restaurację możesz ocenić również bez rezerwacji, bezpośrednio w szczegółach restauracji. Aby utworzyć recenzję bez rezerwacji należy być zalogowanym. Dziennie możesz dodać maksymalnie 5 recenzji.

Czym jest sprawdzona recenzja?

Wszelkie oceny związane z dokonaną rezerwacją online. W przypadku tych ocen jesteśmy pewni, że są one napisane na podstawie realnej wizyty.

Punkty i kupony

Do czego służą punkty?

Punkty wymienisz za 30,00 zł kupon na kolację do wybranych restauracji.

W jako sposób mogę uzyskać punkty?

Najczęściej punkty uzyskasz za każdą realną wizytę i recenzję mającą więcej jak 160 znaków. Jedynym warunkiem jest posiadanie konta. Inne sposoby jak uzyskać punkty znajdziesz na stronie punkty

Kiedy punkty pojawią się na mym koncie?

Punkty otrzymasz zawsze następnego dnia, 24 godziny po odwiedzinach w restauracji. Warunkiem aby je uzyskać jest zawsze wcześniejsza elektroniczna rezerwacja przez aplikację Restu lub przez rezerwacyjny formularz dostępny na stronie Restu.pl.

Nie otrzymałem/am punktów za recenzję

W celu uzyskania punktów za recenzję konieczne jest, aby tekst w recenzji zawierał minimalnie 160 znaków.

W jaki sposób wymienię punkty za kupon?

Kupon uzyskasz na swoim profilu Restu w sekcji punkty oraz kupony, tam również znajdziesz swoja aktualną liczbę punktów. Przyciskiem „kup kupon“, wygenerujesz kupon. Kupon na kolacje możesz wymienić na 300 punktów.

Jak i gdzie wykorzystać kupon Restu?

Kupon Restu możesz wykorzystać w wielu restauracjach i kawiarniach. Aby kupon wykorzystać należy dokonać rezerwacji w danej restauracji wymienionej na www.restu.pl/akceptuje-kupony oraz w ramach rezerwacji podać numer kuponu.

W jaki sposób przedłużyć ważność punktów?

Wszystkie standardowe punkty są ważne 90 dni. Każdę rezerwacją przedłużasz ważność wszystkich punktów na 90 dni. Twoje punkty mogą być nieśmiertelne.

Inne

W jaki sposób dodam adres email do konta Restu?

W ustawieniach swjego konta możesz dodać alternatywny email, w sekcji Alternatywne adresy email. Email musi zostać potwierdzony. Jako email alternatywny możesz wybrać jedynie email, który jeszcze nie był zarejestrowany na Restu.pl.

W jaki spośób moge dodać restaurację?

Restauracji na Restu.pl sam nie możesz dodać, ale możesz nam wysłać typ na tip@restu.pl a my restaurację dodamy.