Uzyskaj odpowiedź na swoje pytania

Jak znaleźć te najlepsze restauracje w okolicy już wiesz. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.

Ogólne

Czym jest Restu.pl?

Restu.pl jest gastronomicznym przewodnikiem oraz rezerwacyjnym portalem, który usadził ponad 5 000 000 gości. Do wielu restauracji w Polsce już nie będziesz musiał/a dzwonić. Rezerwację dokonamy za Ciebie. Znajdziesz miejsca idealne na kolację, firmowy obiad, lub piątkowy wieczór. Bez względu na ilość osób, pomożemy Ci z rezrwacją.

Jak działa Restu.pl?

Restu.pl jest gastronomicznym przewodnikiem, który współpracuje z wieloma restauracjami, w których możesz dokonać rezerwacji jednym kliknięciem na stronie lub w aplikacji. Resztą zajmiemy się my.

Rezerwacja

Ile kosztuje rezerwacja?

Za rezerwację nie płacisz nic, jest za darmo.

Moja rezerwacja i dane osobowe nie wyświetlają się

Pokud chcete vidět své rezervace, musíte je vytvářet na email, pod kterým jste přihlášen/a. Je možné, že přihlášení do aplikace proběhlo přes Facebook, kde jste registrován/a přes jiný email. V případě, že chcete mít rezervace z obou emailů na jednom místě, stačí si v nastavení svého účtu zadat alternativní email.

Dlaczego potwierdzenie do 10 minut?

10 minut ustaliliśmy jako wystarczający czas na sprawdzenie Twojej rezerwacji, w czasie którego skontaktujemy się z restauracją i sprawdzimy dostępność. Następnie e-mailem rezerwację potwierdzimy. Rezerwacje utworzone pomiędzy 11:00 a 21:00 potwierdzimy do 10 minut, pozostałe zostaną potwierdzone drugiego dnia po 10:00.

Dlaczego u niektórych restauracji rezerwacja jest potwierdzona do 10 minut a gdzie indziej potwierdzenie otrzymam natychmiast lub po 10 minutach?

W restauracji, w której korzystają  z Elektronicznej Rezerwacyjnej Księgi i mają wystarczającą ilość miejsc, Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona natychmiast po kliknięciu na “REZERWUJ”. W przypadku jeśli restauracja jest częściowo zajęta, ilość miejsc musi zostać sprawdzona i dlatego trwa to 10 lub więcej minut, w zależności od czasowych możliwości restauracji.

Ocena

W jaki sposób mogę ocenić restaurację na stronie?

Ocenić restaurację można jedynie po dokonaniu rezerwacji przez Restu.pl, a to za pomocą recenzji. Możesz również ocenić rezerwację bez wcześniejszej rezerwacji, za pomocą funkcji check-in, którą znajdziesz w aplikacji oraz na stronie mobilnej w szczegółach restauracji.

W jaki sposób mogę ocenić restaurację przez aplikację?

Funkcja check-in umożliwia ocenić restaurację bez wcześniejszej rezerwacji na Restu.pl. Użytkownik może dokonać 5 check-inów każdego dnia, zarówno jeden check-in za godzinę.

Jaka jest różnica między oceną z rezerwacji a oceną z check-inu?

Podczas oceny z rezerwacji jesteśmy pewni, że recenzja została napisana na podstawie osobistych doświadczeń. Podczas oceny z check-inu nie można potwierdzić, że klient był w restauracji, dlatego za rezenzję napisaną na podstawie rezerwacji uzyskasz aż 30 punktów, a za recenzję z check-inu dostaniesz jedynie 1 punkt.

Punkty i kupony

Do czego służą punkty?

Punkty wymienisz za 30,00 zł kupon na kolację do wybranych restauracji.

W jaki sposób uzyskam punkty?

Punkty otrzymasz za każdą rezerwację, recenzję oraz check-in. Jedynym warunkiem jest posiadanie konta Restu.

Kiedy punkty pojawią się na mym koncie?

Punkty otrzymasz zawsze następnego dnia, 24 godziny po odwiedzinach w restauracji. Warunkiem aby je uzyskać jest zawsze wcześniejsza elektroniczna rezerwacja przez aplikację Restu lub przez rezerwacyjny formularz dostępny na stronie Restu.pl.

Nie otrzymałem/am punktów za recenzję

W celu uzyskania punktów za recenzję konieczne jest, aby tekst w recenzji zawierał minimalnie 160 znaków.

W jaki sposób wymienię punkty za kupon?

Kupon uzyskasz na swoim profilu Restu w sekcji punkty oraz kupony, tam również znajdziesz swoja aktualną liczbę punktów. Przyciskiem „kup kupon“, wygenerujesz kupon. Kupon na kolacje możesz wymienić na 300 punktów.

W jaki sposób przedłużyć ważność punktów?

Wszystkie standardowe punkty są ważne 90 dni. Każdę rezerwacją przedłużasz ważność wszystkich punktów na 90 dni. Twoje punkty mogą być nieśmiertelne.

Inne

W jaki sposób dodam adres email do konta Restu?

W ustawieniach swjego konta możesz dodać alternatywny email, w sekcji Alternatywne adresy email. Email musi zostać potwierdzony. Jako email alternatywny możesz wybrać jedynie email, który jeszcze nie był zarejestrowany na Restu.pl.

W jaki spośób moge dodać restaurację?

Restauracji na Restu.pl sam nie możesz dodać, ale możesz nam wysłać typ na tip@restu.pl a my restaurację dodamy.

Ta strona w celu oferowania usług korzysta z personalizowania reklam oraz Cookies. Korzystając ze strony akceptujesz politykę cookies.. Więcej informacji